Skip links

VagonSoft, şirketlerin marka itibarı ve yönetiminde
en çok tercih edilen Dijital Ajanstır.

Markanızın dijital varlığı önemlidir. Teknoloji geliştikçe dijital dünya daha fazla büyüyor. Marka ve İşletmenizin prestiji açısından dijital varlığınız oldukça değerlidir, Uzmanlarımız sosyal medya, web site, rakip analizi,
mail pazarlama ve seo danışmanlığı konusunda destek vermektedir.

240+ Marka ve Ajans tarafından tercih edildik.

barberbazaar referans
addax referans
babyenbaby referans
thurday referans
eksioglu referans
iogo referans
saray referans
pastirmaci referans
parkbornova referans
kodyzenger referans
mil2go referans
keybuy referans

Tam kapsamlı Sosyal Medya yönetimi

facebook
instagram
youtube
twitter
tiktok
linkedin

Çevrimiçi İtibarı Geliştirmek için
Dijital Marka Yönetimi

İnsanlar hiç duymadıkları bir şeyi satın alamazlar, tanımadıkları ve güvenmedikleri bir markadan da almazlar. Bu nedenle, ticari başarıyı körüklemek istiyorsanız marka bilinirliği ve güvenilirliği çok önemlidir. Bu her sektörde olduğu gibi yaşam bilimlerinde de geçerlidir.

Marka bilinirliği oluşturmanıza yardımcı olabiliriz, böylece pazarınızda tercih edilen güvenilir tedarikçi olursunuz ve potansiyel müşterilere eriştiğiniz zaman artık hazırsınız demektir.

Marka sahiplerinin en büyük endişelerden biri ve eksikliği marka bilinirliğidir. Harika bir ürün veya hizmetiniz mevcut ancak kimse varlığınızdan haberdar değil.

dijital marka yonetimi

Marka Yönetimi Nedir?

Marka Yönetimi, Markanızı dışarıdan birinin bakış açısıyla yönetmek, tutarlı bir itibarı ve prestiji koruma konseptidir. Marka yönetimi, dijital pazarlama uygulamaları, ürün/hizmet incelemeleri, haber makaleleri ve basın bültenleri gibi çok sayıda alan tarafından desteklenmektedir. 

Dijital Marka Yönetiminin Beş Temel Unsuru;

Marka veya İşletme Web Sitesi

Günümüz çağında, markanız veya işletmeniz için bir web siteniz mutlaka olmalı!

  • Kullanıcıların, markanızın ürün veya hizmetleriyle ilgili aradıkları bilgileri kolayca bulabilmeleri için web siteniz olmasın gereklidir. 

  • Web siteniz Mobil cihazlarla uyumlu olsun. Mobil, birçok kullanıcı için en iyi arama aracı ve gezinme tercihidir. Bu nedenle markanızın web sitesinin tüm cihazlarda iyi bir şekilde çalışabilmesi çok önemlidir. Mobil uyumlu, her resmin, başlığın, videonun veya metin bloğunun mobil cihazlarda boşluk veya işlev sorunları olmadan yeterince görülebileceği anlamına gelir.

  • Ziyaretçileri potansiyel müşterilerden müşterilere dönüştürmek için güçlü harekete geçirici (popup-bildirim) mesajlara sahip olun. Yalnızca iki kelimelik bir ifade olsa bile, kullanıcıların bir sonraki adımda ne yapacaklarını bilmeleri için bir yönlendirmeye ihtiyaçları vardır. Sağlam bir harekete geçirici mesaja sahip olmak, bir kullanıcının şirketinizden satın almada önemli bir rol oynar.

Arama Motorları (Google, Yandex vb.)

İnsanlar ürünlerinizi veya hizmetlerinizi ararken nereden başlarlar? Cevap Google‘dır. Markanızın arama sonuçlarının hangi sayfasında göründüğünü biliyor musunuz? Siz bile bunu bilmiyorsanız, arama motorlarında kullanıcılar tarafından görünmez olabilirsiniz ve bu nedenle, onlarla bağlantı kurma fırsatına sahip olmanız pek olası değildir.

Arama motorlarında kazanmanın en iyi yollarından biri içerik pazarlama stratejinizi geliştirmektir. Dijital teknolojinin yükselişte olması çevrimiçi pazarlamayı giderek daha fazla tüketen alıcılar ile dolması anlamına gelir. İçerik oluşturma, marka yönetiminizi geliştirmek için her zamankinden daha önemli.

İçerik pazarlaması , tüketicilerinizle aranızda bir güven oluşturur, marka kültürünüzü paylaşabilir ve şirketinizin SEO stratejisini güçlendirebilirsiniz. Ancak etkisiz içerik işe yaramaz. En iyi içerik, dijital kullanıcılara güçlü ve olumlu bir marka mesajını tanıtacak ve potansiyel müşteri adaylarıyla bir ilişki oluşturacak veya kurarak sizi satışı tamamlamaya yaklaştıracak olandır.

Sosyal Medya (Facebook, İnstagram vb.)

2022’de sosyal medyada değilseniz hangi kayanın altında yaşıyorsunuz? Günümüzün tüketicileri her gün sosyal medya uygulamalarını kullanıyor, yeni ürün ve hizmetleri keşfetmek için bu kanallardan iletişim kuruyorlar. Sosyal medyada değilseniz, müşterilerinizin olduğu yerde değilsiniz demektir!

Sosyal medya stratejinizi geliştirmek için daha iyi bir zaman var mı? Sizi algoritmanın en üstünde tutacak tüm sosyal medya platformlarınızda aktif kalmak için ortak bir yol haritası belirleyelim. Algoritma , hangi hesapların en itibarlı olduğuna karar vererek bu hesapları kullanıcıların haber akışlarının en üstüne yerleştirerek düzeni korumaya ve marka yönetiminizi iyileştirmeye yardımcı olur . Bu nedenle etkileşim, tutarlılık ve optimizasyon sizi en üstte tutacaktır!

Değerlendirmeler

Çoğu potansiyel alıcı, satın alma öncesi araştırmalarının ayrılmaz bir parçası olarak işletme veya ürün incelemeleri arar. Google, İnstagram ve Facebook’ta yüksek değerlendirmelere sahip olmak çok önemlidir.

Güvenilirlik – Başkalarının markanızın gerçek ve güvenilir olduğunu, ürünlerinizin veya hizmetlerinizin benzersiz olduğunu düşünmesini istiyorsanız mevcut müşterilerden inceleme istemeniz size çok yardımcı olacaktır!

Marka imajı – Pazarlama için çevrimiçi incelemeler de çok önemlidir! Ne de olsa müşterilerinizin görüşleri, işletmenizi dijital ortamda son derece akredite ve değerli bir rakip haline getirmenin anahtarıdır. Olumlu müşteri yorumlarınız varsa, marka imajınız muhtemelen olumlu olacaktır.

SEO puanı – Kullanıcılar, başkalarının sizin hakkınızda söylediği harika şeyleri hızla keşfedebileceğinden, markanızı arama sonuçlarının en üstüne çıkarın. Müşterileriniz, işletmeniz hakkında yorumlar bırakarak, Google’ın işletmenizin neyle ilgili olduğunu daha iyi anlamasına yardımcı oluyor. Web sitenizin SEO’sunu önemli ölçüde etkileme potansiyeline sahip ücretsiz içerik oluşturma olarak düşünün.

Video

Video, işinizi sergilemenin, markanızı geliştirmenin, çevrimiçi kişiliğinizi oluşturmanın ve güven oluşturmanın en iyi yoludur.

Çoğu kullanıcı, sosyal ağlarında bilgilendirici, eğlenceli videolar izlemeye olumlu tepki verir. İster kısa, döngüsel bir reel videosu veya işletmeniz için bir mini reklam olsun, birçok sosyal platform, markaları statik metin içeriği yerine video oluşturmayı tercih eder.

Dijital Marka Yönetimi Nasıl Çalışır?

Web sitenizin ve dijital pazarlama çalışmalarınızın sonunda, olası satışları arttırdığınızı ve rakiplerinizi yendiğinizi Hayal edin. Artık bunu gerçeğe dönüştürmek için kesin bir stratejiniz olabilir.

VagonSoft, sektörünüzün eksiksiz dijital manzarasını görmenizi sağlar

  • Ücretli reklamlarla sosyal medyada çevrimiçi olarak nelerin önce çıktığını araştırıyor ve ölçümlerini yapıyoruz.
  • Hedef müşterilerinizin Google’da tam olarak kullandığı arama terimlerini ve bu aramaların onları nereye götürdüğünü size gösteriyoruz.
  • Bu verileri analiz etmek, sonuca giden potansiyel müşteriler yerine, İşletmeniz için daha fazla ziyaretçi edinme fırsatlarını yaratıyoruz.
  • İşletmeniz için daha fazla gelir elde etmek için özelleştirilmiş bir dijital strateji oluşturuyoruz .
Bu web sitesi, web deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır.